Brynsløft

Hva er øyebrynsløft?

Huden mister elastisitet og spenst som en naturlig del av aldringsprosessen. Dette kan medføre at øyenbrynene synker, slik at du kan få områder med overflødig hud. Mange opplever at lavthengende bryn og overflødig hud gjør at de ser trøtte og lite opplagte.

På Vanity Beauty Clinic i Oslo kan vi utføre brynsløft , som er rimelig alternativ til trådløft og kirurgi. Du møter erfarne og autoriserte behandlinger med betydelig kompetanse. Behandlingen kan egne seg for deg som har mindre aldersendringer i huden, eller dersom du er født med lave øyenbryn.

Behandlingen regnes for å være trygg når den utføres av helsepersonell med rett kompetanse, men er likevel ikke fri for risiko og bivirkninger. Trykk her for å lese mer om disse.

Brynsløft

Brynsløft er en effektiv behandling som gir et lite løft av brynene, i tillegg til å «åpne opp» området rundt øynene til en viss grad.

Behandlingen utføres i området rundt bryn og øynene. Alt du merker er noen få stikk som forårsaker lite smerte. Hvor mange områder og enheter vurderes individuelt, og du må ha en individuell forordning av vår ansvarlige lege. Når du bestiller time vil du få en link tilsendt per SMS, og instrukser du må følge.

Hvilken effekt har brynsløft?

Effekten av behandlingen er en midlertidig lammelse av musklene som trekker øyenbrynene ned. Ved å lamme muskelen som trekker brynene nedover, vil resultatet blir et lite brynsløft helt uten kirurgi. Behandlingen "brynsløft" kan kombineres med andre behandlinger som reduserer rynker og fine linjer for en helhetlig behandling av ansiktet, f.eks. ClearLift ansiktsløft som er en hudoppstrammende behandling med laser, eller Mesoterapi med TIGHT.

Behandlingen har ingen nedetid, og gir et naturlig og vakkert resultat. Resultatet vil gradvis synlig fra dag 2, og full effekt innen 10 dager. Behandlingen varer ca. 3 måneder, og for å opprettholde et optimalt resultat kan behandlingen gjennomføres før den gamle har gått ut. Effekten er individuell. Vi opplyser samtidig at behandlingen regnes for å være off-label, og ikke alminnelig anerkjent. Behandlingen har risiko for flere påregnelige og sjeldne bivirkninger, og vi anbefaler at du leser mer om disse på behandlingssiden ved å trykke på linken nedenfor.

Vi holder til sentralt i Oslo

Du finner oss i lyse og fine lokaler i Oslo, her tilbyr vi brynsløft og mange andre behandlinger. I alle behandlinger som involverer bruk av legemidler vil du måtte gjennomgå en konsultasjon med våre ansvarlige lege og få en individuell ordinering.

Har du spørsmål rundt brynsløft hos oss? Send oss en mail

Hva koster øyenbrynsløft?

Øyenbrynsløft har samme pris som 1. område. Les mer om behandlingen her.